小熊饼干

People Change - Joel and Luke

存档灵魂:

People Change
物是人非


【歌词】


Time in Time I thought through it all
我无法停止去回忆这一切
How we loved and loved
我们曾那么相爱,那么的相爱
and how we fought each other
但同时我们也伤害着彼此
pushing one another
逼迫着对方
to be somebody else
去改变。

And time in time for the rest of my thoughts
我的大脑无法停止地去
I certain if the end was right or wrong
追究结局到底是对是错
and wether we so should be together with somebody else
即使我们都会牵起别人的手。

A lost memory
那段被遗失的记忆
she had water in her eyes
曾经她的眼睛湿润
she cried stay with me
她流着泪和我依偎
say how can this be loved
她说这怎么能叫爱
if you are leaving me
如果你不在了的话
but darling love's to blame
但亲爱的,这都是爱情代价。

And I can't see you right now
而此时此刻,我不能再见你
'cause my heart just can't take it
因为恐怕我的心没那么坚强
can't be near you right now
现在,我再不能再靠近你
'cause I know you're no longer mine
因为我知道你已不属于我了
I can't see you
我无法与你相见。

It makes me ache that we had to break
当我们不得不说再见的那一刻,我的心在刺痛
even though I knew your heart so well
即使我曾经与你那样贴心
we're strangers in different places
我们也只是不同地点的陌生人了
thought we're livin’ mile apart
就算你住的并不太远。

My best friend's gone, my world is beingtorn
我最好的朋友走了,我的世界被撕裂了
We'll never share a name never before
我们什么都不会再一起分享了
But I will always remember the years we spent to love
但我们爱过的那段日子,我将永远铭记。

I still think of you
我依旧担心你
I pray that you were safe
我祈祷你过的很好
I'm still missing you
我依然想你。
but it has to be this weakest
但我会努力让思念淡去
I'm not right for you
(因为)我不配你
and that's why love's to blame
所以,这都是爱的代价。

And I can't see you right now
而此时此刻,我不能去见你
'cause my heart just can't take it
因为恐怕我的心没那么坚强
can't be near you right now
现在,我再不能靠近你
'cause I know you're no longer mine
因为我知道你已不属于我了
I can't see you
我无法与你相见
'cause my heart just can't fake it
因为恐怕我的心伪装不了坚强
can't be near you rigth now
不能靠近你
cause I know you're no longer mine
因为我知道你已不属于我了。

And I can't see you
我不能见你
oh I can't see you
哦见不到你
I just can't see you right now
此时此刻,我无法与你相见。

But maybe time will heal the hearts
但也许,时间能治愈我们受了伤的心
and maybe after time you'll understand
也许,时间久了你就会懂得
I say good bye but I love you
即使说了再见,我还是爱你的。

And I can't see you right now
而此时此刻,我不能去见你
'cause my heart just can't take it
因为恐怕我的心没那么坚强
can't be near you right now
现在,我再不能靠你太近
'cause I know you're no longer mine
因为我知道你已不属于我了
I can't see you
我无法与你相见
'cause my heart just can't fake it
因为恐怕我的心伪装不了坚强
can't be near you rigth now
不能靠近你
cause I know you're no longer mine
因为我知道你已不属于我了。

And I can't see you
我不能见你
no, I can't see you
不,我见不到你
I just can't see you rigth now
此时此刻,我无法与你相见。

No I can't see you
不,我见不到你
I just can't see you
无法与你相见
I just can't see you right know
此时此刻,我无法与你相见

And love's to blame . 
这都是爱的代价。 


评论

热度(21)